2024 Yılı Teknik Destek Programı 1. dönem başvuruları değerlendirme süreci Kalkınma Ajansları Proje ve Faaliyet Destekleme Yönetmeliği hükümleri uyarınca tamamlanarak, teknik destek almaya hak kazanan projeler belirlenmiştir.
Teknik Destek Programı Ocak-Şubat döneminde toplam 22 başvuru yapılmıştır. Değerlendirme sürecinin ilk aşaması olan ön inceleme sürecinde, projelerin idari ve uygunluk kontrolleri yapılmış, 22 başvurunun 22’si ön incelemede uygun bulunarak teknik ve mali değerlendirme aşamasına geçmiştir.
Teknik Destek başvurularından toplam 65 ve üzerinde puan alanlar başarılı olmuştur. Değerlendirme sonuçlarına göre, başarılı olan toplam 13 proje listede yer almıştır.
Başarılı projeler listesinin Ajans internet adresinde yayınlandığı 28 Mart 2024 tarihinden itibaren başvuru sahiplerinin en geç on (10) iş günü içinde sözleşmeyi imzalamak üzere Ajansımıza müracaat etmeleri gerekmektedir.
Sözleşme imzalamaya hak kazananların beraberlerinde getirmesi gereken zorunlu belgeler;
1. Teknik Destek Talep Formu
2. Destekleyici Belgelerin asılları
* Başvuru Sahibi Karar Belgesi
* Ortak Kuruluş Karar Belgesi (varsa)
* Teknik Şartname
* Proforma Fatura
* Eğitmen/Danışman Özgeçmişleri
* Eğitim Müfredatı (eğitim varsa)
Yukarıda sayılan belgelerin sözleşme imzalanabilmesi için gerekli olduğu, asıllarının veya aslına uygun nüshalarının Ajansımıza getirilmesi gerektiği kamuoyuna saygıyla duyurulur.
Teknik Destek Programı 1. dönem başarılı projeler listesine aşağıdaki dosya ekinden ulaşabilirsiniz.