Orman Genel Müdürlüğü, 2005 yılından bu yana TSE ISO EN 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemini uygulamaktadır. Bu anlamda toplumsal katkı alanlarında verdiği hizmet kalitesinin sağlıklı bir şekilde ölçülmesi, iyileştirilmesi ve sürdürülebilirliğinin sağlanması noktasında hizmet verilen paydaşların görüş ve değerlendirmeleri önem arz etmektedir. Kalite Yönetim Sistemini sürekli geliştirme çalışmalarımız kapsamında, kurumumuza ilişkin iç ve dış paydaşlarımızın değerlendirmelerini, beklenti ve önerilerini belirleyebilmek, kurumumuzun imajını, Stratejik Planında paydaş memnuniyetine ilişkin hedeflerin ölçülmesi ve değerlendirilmesine yönelik çalışmalarda kullanılmak üzere "Dış Paydaş Memnuniyet Anketi" hazırlanmıştır.
Anket Genel Müdürlüğümüz web sitesinde 01.09.2022 - 09.09.2022 tarihleri arasında erişime açık kalacaktır. Anketimizin kurumunuz çalışanlarına duyurulmasına ve katılım sağlanmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Hazırlanan ankete OGM web sitesi duyurular adresinden ulaşılabilmektedir. Ankete, https://www.ogm.gov.tr/tr/Lists/DisPaydasAnketi/NewForm.aspx adresinden ulaşabilirsiniz.